Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου που Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου Τα παιδιά του τμήματος υποδοχής ήρθαν σε άμεση επαφή με το παιδικό βιβλίο. Αξιοποιώντας παιδικά παραμύθια που είχαμε στην τάξη, μελετήσαμε το περιεχόμενο και την εικονογράφηση τους.
Στη συνέχεια, αναφέραμε και εξηγήσαμε τον ρόλο του συγγραφέα και του εικονογράφου σε ένα βιβλίο. Βασικό στοιχείο της διδασκαλίας μας αποτέλεσε το παιδικό βιβλίο ενώ τονίσαμε ξεκάθαρα πως κάθε βιβλίο έχει έναν και μοναδικό τίτλο.
Ειδικότερα, δυο μαθήτριες δημιούργησαν το δικό τους εικονοβιβλίο αξιοποιώντας τις πληροφορίες που πήραν από τα μαθήματα μας.
Ταυτόχρονα, μελετήσαμε την αφίσα που δημιουργήθηκε για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, διαβάσαμε και εξηγήσαμε το μήνυμα της («Είμαι ένα βιβλίο, διάβασε με»). Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε στα παιδιά το γεγονός πως το μήνυμα ήταν γραμμένο σε περισσότερες από μια γλώσσες.
Τέλος, όλα μαζί τα παιδιά δημιούργησαν την δική τους αφίσα στην οποία κεντρικό ρόλο είχε το μήνυμα της συγκεκριμένης ημέρας. Η αφίσα τοποθετήθηκε μέσα στη σχολική μας αίθουσα για να θυμόμαστε κάθε μέρα το τόσο σπουδαίο μήνυμα της.
Με εκτίμηση
Η δασκάλα και τα παιδιά του Τμήματος Υποδοχής